}

NU BÄR DET AV MOT HALMSTAD

Tjenixen allesammans, eller snarare godmorgon...
Nu ska jag, mamma och lillebror åka till Halmstad för att hälsa på mormor och morfar.
Sitter med frukosten på rummet och är allmänt långsam, snart väntar dom på mig. Jag är
nämligen alltid sist hemma med allt, så de andra måste alltid vänta på mig...

Jag tror att vi åker om 10 minuter, och sträckan tar ca 2 timmar. Så då har vi hela
dagen att spendera där. Kommer nog gå ut länge med Elsa först, hon gillar snön! Och frihet. ;)
Vi hörs om några timmar, kommer nog uppdatera med några bilder från stranden.

Jag är röd under ena ögat, och läpparna är helt rosa. skumt!" :P

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback