}

MAGSJUK






Igår började skolan igen då efter ett långt och skönt jullov. Hade lite ont i magen på morgonen, men gick ändå dit då jag trodde att det skulle bli bättre. Men det blev det inte, utan det visade sig att jag hade fått magsjuka. På mindre trevliga sätt. Och att jag hade magsjuka gjorde sig påmint flera gånger igen den dagen...

När jag kom hem sov jag i 18 timmar och vaknade upp tidigt imorse. Det enda jag gjort har vart att stirra ut genom fönstret och se hur det ljusnat. Och druckit Proviva, lyssnat på go musik och legat helt still.
Mår bättre idag än igår, så det är på god väg verkar det som.
//John

Kommentarer
Postat av: emma

Frågestund på bloggen.

LÄNK: http://emmaoliviah.blogg.se/2011/january/fragestund-januari-2011.html



Vore kul om du ställde frågor. S T A '

2011-01-11 @ 20:21:16
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback