}

COLD SUNSET






Olympus E-420 - Zuiko Digital 14-42mm / ISO 100, f/6,5, 1/100 - 1/800 sek

Detta är några bilder som togs för några minuter sedan, då solen just gått ner. Jag gillar verkligen tonen i dem, lite fantasy på nåt sätt. Det är faktiskt väldigt fint här i Halmstad, även på vintern! Vädret är också mycket klarare och kallare än i Göteborg just nu, och mycket lugnare. Skönt att komma hit lite!

Nu är tanken att vi ska åka iväg till Centrum o shoppa lite. När jag säger det så menar jag mer (kolla i nån affär), men kanske köpa något litet. Och så ska vi handla mat till mormor och så att vi kan fixa mat till ikväll.


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Fransson

Vilka fantastiska bilder

2011-01-03 @ 23:56:31

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback