}

INCEPTION


Nu har jag sett klart Inception för andra gången då. Och jag måste säga att den var bättre andra gången.
Första gången missade jag en del viktiga saker som jag upptäckte nu, som var väldigt viktiga för att förstå helheten. Och så var jag nog liiiite trött när jag såg den då...

Christofer Nolan, gillar jag mycket regissör. Det märks att han lagt ner mycket jobb på denna filmen.
Den är mycket häftigt gjord, och valet av skådespelare gillas. Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon Lewitt, Cillian Murphy mm. De gör alla ett bra sammarebete! Det känns lite fel när man försöker förklara filmer, man fattar nog bättre om man ser filmen helt enkelt! Kanske inte en film för alla, men i alla fall för mig. Grymt bra!

9,5/10

Kommentarer
Postat av: A L I C E I D A

Jag har också sett den ! :o

Den var bra , men jag fattade typ inte ett skit .. , men den var bra x'D

2011-01-10 @ 14:35:26
URL: http://aaliceida.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback