}

FORTFARANDE PROBLEM

Hejsan alla. Eller, det är nog inte så många som ser detta, för jag har vart borta länge!
Sedan bloggen slutade funka så har jag liksom gett upp. Jag har kanske fått det att se ut som att jag är en hejare på design och sånt, men så är inte fallet. Jag kan bara de mest simpla sakerna...

Sedan bloggen blev konstig så har jag inte riktigt lyckats få till det. Om det är någon som är lite mer kunnig och vet vad felet skulle kunna vara så kan ni maila mig på: [email protected] :)
Tills dess ska jag leta efter felet i hopp om att hitta det. Och lösa det. Så vi hörs kanske snart igen!
Ha det bra tills dess och njut av sportlovet. Ni som också har det ;)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag skaffade en ny blogg för jag orkade inte med allt krångel och då funkade allt som det skulle :D

2011-02-15 @ 10:05:10
URL: http://rcphotos.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det som är fel?



Skriv i ett inlägg ;)

2011-02-16 @ 16:52:25
Postat av: emma

Pröva att göra en helt ny design, återställa kodmallen eller skaffa ny blogg? :D

Men john vi får ses snart, alla vi fyra du vet :)

2011-02-27 @ 19:16:21
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback