}

SJUK, TRÖTT, HELT BORTA. JAG VILL BARA SOVA!

Nu har man gått och blivit sjuk då. Kände på mig att jag skulle bli det snart, har inte vart sjuk alls sedan i April!
Jag sitter på rummet, och ljudet från brorsan som spelar piano går rakt igenom huvudet. Jag har lite ångest för att jag inte fått nåt skolarbete gjort, jag har mest sovit och gjort tagit det lugnt idag. Och vi har en del läxor tyvärr...

Imorse mådde jag inte lika dåligt som nu, jag övervägde nästan att åka med på orienteringen som var idag.
Men nu är jag väldigt glad att jag stannade hemma, huvudvärken sprääängeerrr!!
Jag tog en alvedon nyss iaf, så jag tänkte få gjort bildläxan tills imorgon. Får se hur det går... hehe :)

Fick en liten kick alldeles nyss att försöka göra så mycket så möjligt, så jag kan sova snart!
Hörs //john


Kommentarer
Postat av: Farfar

Jag hoppas du snart blir frisk igen. Jag stöder dig på alla sätt.

Din Farfar.

2010-09-20 @ 21:31:08

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback