}

HEMMA FRÅN FLÄMSLÄTT

Från i Måndags till Onsdags har klassen och B-klassen vart på Flämslätt.
Riktigt skoj var det, mycket bättre än vi trodde. Jag tänkte mig nån liten sumpig gård
mitt ute i ingenstans, men så var det inte. Det var rätt stort och låg vid en sjö,
maten var helt fantastiskt och vi gjorde en massa roliga saker.

På Tisdagen gick vi upp på Billingen, ett berg som låg ca 5 km från lägret.
Senare på kvällen blev det femkamp. Det var lite olika tävlingar, bland annat musikquiz.
Efteråt blev det fika och limbo. Sist var det självklart lite disco, och vi höll på
till lite innan 12. Då var man sjukt svettig! ;D

Sista dagen var det prisutdelningar för lite olika saker.
Vår grupp "Vad händer jao?", kom etta eller två i femkampen, och fick därför spela
final i strutfotboll. Det är när man spelar fotboll, men har en stor strut med ett litet håll framför ansiktet.
Man såg nästan ingenting, och ingen gjorde mål. Tillslut vann vi på straffar i alla fall, hehe ;)

Ett läger jag inte glömmer. Hade ingen kamera med mig, lånar lite från Facebook. 




För övrigt så har det vart ett möte inför Bulgarien resan ikväll. Vi fyra elever som ska åka dit
fick flygbiljetter, mer info och sånt. Jag längtar nåt så otroligt, kommer bli så spännande. :D

//john

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback