}

GODMORGON HÖST





Olympus E-420, ZUIKO DIGITAL 40-140mm + Close-up filter. 

Här är några höstbilder jag fotade på en promenad med Elsa förra veckan.
Allt känns väldigt höstigt nu, i alla fall jag har verkligen fått den känslan.
Visst är det mysigt, men det känns inte alls länge sen det var höst förra året! :o

Nu är det en ny dag som jag hoppas kommer bli bra. Det är ju Lördag, så jag har goda förhoppningar.
Jag och pappa tänkte gå o se "Inception" på bio idag, men det verkar inte bli av tyvärr. Jag vill hinna se den på bio i alla fall, det är lixom en sån film! Men först blir det frukost om jag ska orka nåt, sedan blir det nog till att träffa lite vänner:)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, har månadens blogg på min blogg och det vore kul om du vill vara med.

Anmäl dig här: http://emmaoliviah.blogg.se/2010/september/manadens-blogg-september.html#comment



KRAM :)

2010-09-19 @ 17:13:56
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback