}

GLAAAAD!!


Jag har haft ett brev liggandes hemma i flera timmar. Jag har inte orkat kika på det, men alldeles nyss öppnade jag det. Och det var ett brev från Brunnsboskolan.

Citerar:
""Vi har glädjen att meddela att du är uttagen som en av de elever som kommer representera Brunnsboskolan och Sverige i EU-projektet SINGLISH i Oktober i Silvien i Bulgarien.""

Snacka om att jag blev förvånad. Några från skolan åkte ju till Italien i våras, men att jag skulle få åka iväg kunde jag bara drömma om. Nu kommer jag antagligen sova dåligt inatt, men på ett bra sätt. För om en månad ska man till Bulgarien. Vet dock ingenting om landet, men det ska bli kul ändå!

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

GRATTIS!!!! :D

HOPPAS ATT DU FÅR DET BRA!!!!

2010-09-09 @ 22:06:47
URL: http://lindaaans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi hade askul i Italien! Kan inte jag oxå få följa med?

2010-09-11 @ 13:24:15
URL: http://lifeofhannalouise.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback