}

BULGARIA DAY II / INVIGNINGEN AV PROJEKTET OCH PARTY

Detta var då första dagen vi fick se staden Sliven i ljuset.
Igår när vi kom dit var det kolmörkt ute, så man fick ingen uppfattning av de höga bergen runt omkring.
Det var väldigt kallt när vi vaknade upp i lägenheten. Säkert 10 grader, för fönsterna var trasiga!

Han bodde ju själv och hade inget kylskåp eller nåt, så frukosten fick bli pizza. Haha, jag vande mig vid det...
Sedan tog jag och Luboslav en taxi mot skolan "Marie Curie" där vi hade själva inledningen av hela Singlish.
Då skulle vi från Sverige visa en film om Göteborg, och berätta en del om oss själva. Det gick rätt bra :)

När allt det var slut vi 13.30 gick vi iväg och åt, och sedan fick vi lite guidning runt om i stan. Vi kollade på en kyrka med gammal konst i, och gick på ett museum. Framemot kvällen blev det ett Disco på en klubb, riktigt häftigt! ;)













Kommentarer
Postat av: angelina

Allt bra med dig idag? :D

2010-10-15 @ 13:05:15
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: EMELIE - FOTO

vad var det du gjorde i bulgarien? språkresa elr bara en resa så? :D

kram

2010-10-16 @ 14:27:37
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback