}

IMORGON DRAR JAG TILL LANDET. I SOLSKENET.

Detta Höstlovet är lite som ett Höstlov ska vara. Regnigt. Och det känns helt okej, så länge man håller sig inne. :)
Och imorgon åker familjen och Hannas familj Dyhult, i småland.
Där har vi tänkt att gå ut med hundarna på långa promenader mm.
Visst, det kommer vi ju göra, men så blöta vi kommer bli!
Och jag har bestämt mig för att bada. Måste bara göra det, har aldrig gjort det.
-Och se på nån skräckfilm, fast det vill nog ingen göra där ute.

Jag saknar dock min systemkamera. Den är ju trasig igen, och vi har inte lämnat in den på lagning.
Därför har det inte blivit mycket fotande på senaste tiden, och det tar minst en månad tills den är lagad.
Men som tur är har vi en liten kompakt, funkar ju också. På sitt sätt! ;)

Nu ska jag packelipacka klart, för tidigt imorgon åker vi iväg, mitt ute i ingenstans.
I det blöta, och kalla. //Godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback