}

VISST ÄR DET SKÖNT MED SKUGGA




-Gött, ingen störande sol och lagom varmt. Nu kan jag bara sova, fast bara om han med kameran sticker snart!

Här ligger nu Elsa, ser riktigt skönt ut. Jag mådde lite dåligt imorse och gick upp vid 7, konstigt med tanke på att jag somnade klockan 2... Men jag var jätte pigg, och fick ta en långpromenad med Elsa. Hon är så pigg på morgonen, så hon hängde efter bättre än vanligt. Ska börja gå upp tidigt igen, inte sova bort hela dagen...

Nu känns det som hela dagen har gått, men klockan står på 12. Då brukar jag ju gå upp! Så vi har mycket kvar idag att göra, bland annat att åka till havet med vovven. Inte bada, men gå en promenad. Skönt! ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback