}

HEMMA!

Tjabba! Nu är jag hemma, vi fick precis som förra veckan ingen Biologi, vilket är väldigt skönt...
Och så kom jag på en sak innan. Killkören ska ha en konsert imorgon. IMORGON!! Hade totalt glömt det, och vi kan inte ens sakerna riktigt. Så vi måste ha repetition imorgon, för annars kommer det gå åt skogen...
Om en månad ska vi uppträda på konserthuset vid Götaplatsen. Men då borde vi ha lärt oss det i alla fall!
Lite pirrigt är det ändå. I vanliga fall på den Vårkonserten är vi minst en hel klass, men nu är vi bara 12 pers...

Nu så ska jag passa Elsa resten av eftermiddagen. De andra kommer vi 5 tror jag, så det är inte så långt kvar.
Tur att hon sover nu, för annars skulle jag inte hinna med så mycket. Nu kan jag göra mina små läxor, härligt!




Kommentarer
Postat av: emma

aa det har jag :D

2010-05-05 @ 17:36:05
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback