}

VARMT VÄDER PÅ VÄG!


Hejsan! Kom hem för en stund sedan, och jag tycker det är så skönt att pianot är inställt idag. Jag är väldigt trött!
Och imorgon ska flickkören åka till Adolf Fredrik i stockholm, dom ska sola, shoppa o sjunga förstås! Det är ju nästan hela klassen, så vi 8 som är kvar ska åka till Ramberget och kolla på Grodyngel eller nåt. "Jippie..."
Det skulle passa att vara tjej just nu, eller i alla fall att killarna fick följa med! ;)

Men vi kan nog ha kul här hemma också. För på Onsdag ska det bli hela 24 grader varmt. Det är helt otroligt, ska bara sola hela eftermiddagen. Annars är det ju en perfekt dag för Liseberg, får se hur det blir.
Nu ska jag äta i alla fall, har inte ätit på väldigt länge. Eller ja, sedan bamba... //john

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback