}

TEXTINLÄGG

Tjenare allihop!

Tänkte berätta lite om Vårkonserten igår. Jag kom hem sent på kvällen, och då orkade jag bara inte blogga...
Vi samlades i Aulan nästan en timme innan. Killkören som består av alla i klass 6 och 9, och jag i 7,an började öva igenom våra låtar. Jag spelade igenom min låt, men jag hade glömt bort hur slutet gick. Noterna var hemma!
De andra behövde pianot sedan, och då kunde jag inte öva. När konserten började var jag riktigt nervös, för jag visste att allt skulle bli fel. Tillslut var det min tur. Hjärtat dunkade väldigt snabbt, och med darrande händer började jag spela. Och det blev faktiskt inte fel en enda gång, och det var skönt.

När alla Kerstins klasser sjungit var det dags för vi i killkören att uppträda. Även det gick riktigt bra! Vårt 3,e och bästa uppträdande, så jag är väldigt nöjd. Många applåder fick vi också, och sedan blev det ett extranummer...
Det blev lyckat, och om en månad ska vi köra vårt nummer vå Vårkonserten i konserthuset. Det ska bli så roligt!

Grattis till dig som läste! Nu ska jag ta en promenad med Elsa och njuta av Fredagen... :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback