}

TACOKVÄLL


Så härligt med Fredag! Eller nej, det är ju Torsdag idag. Det känns verkligen som Fredag. Jag och några vänner som jag berättade imorse har vart iväg på Liseberg hela dagen. Det var molnigt och mycket folk, tyvärr. Men det roliga är att vara där i alla fall, vi kan ju nästan gå dit varje dag sedan. Men det kommer vi antagligen inte göra...
Vi hann alltså inte åka så mycket, utan gjorde lite annat också, som att köa... Och bara ha kul, vilket vi hade!
 
Nu är klockan lite över 9, och vi har just dukat upp ett helt bord med tacos och allt som tillhör. Det var längesedan jag åt, och jag kände verkligen för det idag. Det är så enkelt, mättande o gott. Mums, ska verkligen bli gott! :)


Kommentarer
Postat av: emma

Sv; haaha nej, du och linda skrattar (tror jag)



det var jätteskoj :D

2010-05-13 @ 21:48:51
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: alva

hejhej, vill du bli veckans blogg? anmäl dej i det här inlägget : http://litenmentuuff.blogg.se/2010/may/wihoo.html#comment så lottar jag ut 5 stycken som går vidare på lördag. lycka till :)

2010-05-13 @ 23:10:49
URL: http://litenmentuuff.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback