}

SUN IS SHINING




Jag sitter på rummet och svettas nu. Fönstrerna är öppna, men stolen steker ändå. Det gillas starkt... :)
Spotify med sommarlåtar är på förfullt på rummet och jag försöker trycka i mig ca 90 spanska glosor. Vi ska bara ha läst igenom dem, men jag försöker lära mig så många som möjligt. Men jag är på gott humör så det funkar!

Om en stund ska kanske jag, mamma och Elsa gå till Slätta damm. Elsa får ligga i en barnvagn på vägen. :)
Kanske kommer lite bilder från det senare...


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: du får gärna hjälpa mig! ;)

2010-05-05 @ 19:11:53
URL: http://lifeofhannalouise.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback