}

RING & HJÄRTA








Utrustning: Olympus E-420+ Zuiko Digital ed 40-150mm.
Inställningar: 1/80 sek, f/4,5 ISO 100, brännvidd 150mm/50mm.


Godmorgon! Kände för att fota något nygot nytt, inte bara gamla vanliga saker, det blir enformigt i längden...
Och så tog jag fram gamla "Close-up filter" som pappa använde på 80-talet. De passar inte rikigt till objektivet, så man får hålla det framför. Men resultatet är jag rätt nöjd med, och fler såna här bilder lär det nog bli! :)

Jag gick upp vid 9 idag och såg på Madicken med mamma och Elias. Astrid Lindgren filmer är ju bara bäst o så mysiga! Som väntat så är det grått och tråkigt väder idag, så dagen kommer spenderas inomhus antar jag.
Finns inte mycket annat att göra under dagen än att vara hemma. Men ikväll blir det nog filmkväll med kompisar

Kommentarer
Postat av: emma

SV: haha, jag då? jag ser helt wierd ut, efter den "hårda" bollen i magen. HAHAHA!



ja det var jätteskoj igår :D

2010-05-08 @ 13:13:57
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Hej :)

Hoppas att du vill vara med i min tävling :D

http://oliviaojeskar.blogg.se/2010/may/fototavling.html#comment

2010-05-08 @ 13:52:20
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback