}

PROMENAD VID ERIKSBERG


Här ser ni utsikten från där vi gick. Ett väldigt mysigt ställe, måste gå dit på promenad igen!

Fanns väldigt mycket att fota. Sommaren är närmare än jag trott... :)

Elsa på toppen av ett bord. Fin utsikt!

Pappa, Elsa och Jag... ;)

Nu har hela familjen vart vid Eriksberg. Inte Elias dock, han har vart iväg hos en kompis.
Under eftermiddagen ändrades vädret rejält, och nu är det väldigt fint ute. Passade ju perfekt att åka iväg, så det gjorde vi. Detta var den mysigaste dagen på länge, och Elsa är ju hela nöjet. Måste göras om... :)

Kvällsmat nästa, och sedan blir det filmkväll med vännerna...
//Kram John

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE -

sv; tack! :D Kul att du följer den!

2010-05-02 @ 08:32:39
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FOTOGRABBEN.SE -

Fina bilder! Vad duktig du är på att fota :)

2010-05-02 @ 08:33:16
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback