}

NYA CHINOS!


Jag berättade  förra veckan att jag skulle köpa nya Chinos. Då fanns de varken på DressMann eller JC...
Och priset låg på ca 500:- för dem, vilket känns i plånboken. I alla fall för mig, man är ju inte gjord av pengar.
Imorse gick jag upp och letade efter kläder i garderoben. Där hittade jag ett par som såg precis ut som dem jag skulle köpa! Jag brukar få väldigt fina kläder av min granne, och tydligen fick jag dessa häromdan!

Snacka om att ha tur, och jag tjänade stort på det... Hehe :)

Kommentarer
Postat av: TWILIGT-blogg

Om du gillar Twilight, tycker jag att du ska följa min blogg :)



Ha det



http://thefirsttwilight.blogg.se

2010-05-07 @ 22:25:26
URL: http://thefirsttwiligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tar så fina bilder & du är så hilma söt John :*

2010-07-11 @ 20:03:48

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback