}

MASSA BILDER FRÅN DENNA UNDERBARA DAG


Här var vi framme vi nästan framme vid Bertilsons stuga.

Mamma och Elsa går sist...

Jag och Elsa sitter o tittar åt samma håll. Vet inte på vad...

-Nu vill jag ha godis, jag sitter ju så fint...

Här är vi helt framme. Ett mycket mysigt ställe!

Möttes av denna gumman vid ingången. Hon var lite läskig...

Pappa passade Elsa medans vi andra beställde fika. :)

Elias varma choklad. Ser riktigt god ut, själv tog jag bara vatten. Känner mig lite tråkig! ;) 

Stora, nybakta och riktigt goda mackor...

Sedan gick jag iväg och fotade lite...

Grönska...

Närbild på en blomma.

Delsjön tror jag. Väldigt fint!

Och här var vi äntligen framme. Elsa var då väldigt trött! :)

Detta var då bilderna från denna utflykt. Vi tog bilen dit vid 1, och gick sedan bort mot ett fik som ligger där.
Vi var där en stund, och sedan gick vi bort mot sjön en stund. Och lekte en massa med Elsa, som var helt utslagen sedan... Jag trodde inte att det skulle bli ett sånt här väder idag, men tydligen. Gick med kortarmat! ;)

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

vad cool den sista bilden var! :D

2010-05-14 @ 18:37:12
URL: http://lindaaans.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback