}

JAG ÄR UNIK


Visst, vi är alla Unika! Men på denna bilden är jag nog mer unik än någon annan... Imorse tog jag lite bilder som jag nu klippt ihop. Jag har inte gjort en redigering på evigheter, så passade bra denna gråa dag. Har nu suttit o pillat länge och väl, och den blev just klar! Skriv gärna en liten kommentar om bilden... ;)

Klockan har hunnit bli 23:55, och jag är inte alls trött... Jag och resten av familjen har just sett på "Die Hard," och jag somnade i slutet. Jag gick upp, borstade tänderna, och nu är jag riktigt pigg! Visst är det jobbigt!
Men jag ska försöka läsa en bok för en gångs skull, det borde jag somna direkt av. Godnatt...
//john


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback