}

IMORGON SMÄLLER DET IGEN - THE BIG BANG

Godkväll!

Idag har det vart en del repetitioner. Först var vi i skolan o övade, och sedan på Artisten klockan 13.30-17.00...
Någon som minns att vi på Brunnsbo hade en konsert som hette "Big Bang"? Det ska bli en repris av den imorgon!
Och förhoppningsvis en mycket bättre föreställning, då vi kollat igenom o fixat till en del misstag.

Och många gånger under föreställningen kommer det att läsas upp dikter. Anne Johansson- vår musiklärare, bad mig att vara reserv för dikten som ska läsas i början. Den är ganska lång, så jag har tränat nu rätt länge. Han som skulle ha läst den skulle antagligen inte komma imorgon. Lite nervöst, men mest roligt såklart. :)


Bilderna är (som ni ser) lånade av Per-Anders Hurtigh


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback