}

FÖRSTA MAJ




Glad första Maj allihop!
Nu är det äntligen Maj. Det kanske man förknippar med vår, men vårigt är det inte idag tyvärr.
Jag hoppas att detta ska bli en rolig vår, och att sommaren blir lång i år! Denna sommaren ska jag bada, fota, vara med vänner, sola, gå på Liseberg och en massa annat. Och åka på semester med hunden. Ska bli så kul!

Idag då så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Många i klassen ska till Liseberg, men jag känner inte för det.
Imorgon ska det bli finare väder, så jag satsar på det då istället. Hoppas att jag får med några vänner...
Farfar ska komma på besök snart o fika. Jag har nämligen inte ätit frukost, så det får bli frukosten! ;)
Varför ska jag gå upp så sent? Hehe... :)

Bjuder på bilder från den 6,e Maj 2008. Alltid trevligt med lite våriga bilder, och de är tagna vi samma tillfälle som nu...
Helt galet, så grönt kommer det nog inte vara här för om 5 veckor. Jaja, man kan ju hoppas på finare väder!
//john


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback