}

ELSA SOVER






Elsa är väldigt trött nu. Jag kom hem vid halv fem och åt en tallrik fil, och sedan lekte jag med Elsa. Jag försöker få henne att inte bitas, men det är inte lätt. Hon tycker mycket om att bita i näsan, och det känns!
Vi har tränat lite olika saker och lekt en stund, så hon är väldigt trött nu. Hon lär nog sova länge till... ;)

Just nu ska jag skriva in lite Engelska glosor. Nästan den enda läxan jag har, så det kan jag leva med, hehe.
Sedan blir det kvällsmat och en riktig degarkväll. Ska lägga mig tidigt så jag är pigg imorgon, vill inte vara trött...
Hörs! //john

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag brukade bita min mamma i näsan när jag var liten.. Jag sa "det gör inte ont att bita näsan! *gapade stort´*" Hahaha xD

2010-05-04 @ 20:14:51
URL: http://nalleglugg.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback