}

Elsa i Barnvagn

 
Måste  bara säga att jag blev väldigt nöjd med redigeringen. I den verkliga bilden såg man inte ens ögonen på Elsa, för det var alldeles förmörkt. Och färgerna var lite konstiga, så jag fick konvertera bilden till svartvit. Vad tycks?

Jag och mamma har nu precis vart ute på en promenad med Elsa. Vi tog med barnvagnen, för vi visste att hon inte skulle orka gå så långt. Det gjorde hon inte heller, så hon fick sitta där. Det såg väldigt gulligt ut, hon var rätt stor för att vara in en barnvagn! Men det gick, och hon hoppade inte ur en enda gång faktiskt... :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback