}

BLÖTT OCH REGNIGT




Utrustning: Olympus E-420+ Zuiko Digital ed 40-150mm+ Close-up filter.
Inställningar: 1/80 sek, f/4,5 ISO 400, brännvidd 150mm.


För en stund sedan drog jag en fryspåse över kameran, tog på mig regnkläder och la mig ute i gräset för att fota.
Lite knepigt i allt spöregn, så tålamod krävdes för att få någon bra bild. Jag gillar det korta skärpedjupet, men det gjorde det mycket svårare att få rätt del i bilden skarp. Jag har aldrig fotat i ett sånt här regn, men nöjd är jag! :)


Kommentarer
Postat av: linn

skit cool blogg , och sjukt fina bilder du tar ! ;)

2010-05-12 @ 18:38:33
URL: http://linnborg.devote.se

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback