}

BILDER FRÅN PROMENADEN


Hehe, här fick jag en snygg bild på henne!

Hon ville aldrig sitta still, för så fort jag tog fram kameran sprang hon emot mig... ;)

Tog nyligen en promenad med Elsa. P.g.a värmen och hennes tjocka päls, blev hon väldigt trött efter en stund!
Men vi var ändå ute i en timme, fast befann oss mest i skuggan. Idag var hon riktigt vild, sprang omkring och rullade i lera. När godiset tog slut var det svårt att få hem henne, men tillslut gick det...

Nu har hon säkert druckit 1/2 liter vatten, hon är helt anfådd! ;)
Snart blir det kvällsmat ute, så skönt! Kokhett här inne...

Kommentarer
Postat av: Sebastian Bergström (hobbyfotograf)

Tackar tackar!

Vilken sjukt söt hund! ;)

2010-05-19 @ 20:27:58
URL: http://sebastian-bergstrom.se
Postat av: Vanessa

omg vilken sjukts söt hund ! :D

älskar dina bilder ! :)

2010-05-20 @ 17:01:52
URL: http://vaaanessaaa.blogg.se/
Postat av: Emmyy

är det din hund ? :D

den var as gullig <3

2010-05-21 @ 22:01:21

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback