}

Buffertdag

Hemma från skolan nu. Det var en Buffertdag idag, så vi hade inte vanligt skolarbete utan gjorde lite annat...
Vi ska ha en föreställning som heter "Törne Törninator" på Torsdag för lågstadiebarn. Jag, Nora och Hanna åkte till en förskola i Skogome och lärde barnen en sång o berättade lite om föreställningen. De var så söta! :)
I skolan sedan målade vi lite spöken mm till Törne grejen. Jag målade 2 "mycket" fina små spöken, kolla bilden...
En lite udda dag, men rolig! :)


Nu regnar det ute. Faktiskt lite skönt, förutom att jag ska cykla till pianot om en timme... PUST!
Och just det, jag har ju faktiskt en pianoläxa. Bäst att jag gör den, jag har ju haft 2 veckor på mig! Jag är lat...

Dagens låtar: Karl Jenkins - Adiemus, Doris - Did You Give The World Some Love Today?

Kommentarer
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Hej, det är månadens blogg hos mig och du får gärna kolla lite :)

http://oliviaojeskar.blogg.se/2010/march/utkast-mars-22-2010.html#comment

2010-03-22 @ 19:31:40
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/
Postat av: noraah

Jag ÄLSKAR did you give the world some love today, baby!!!!!! :D



P.S. dina spöken blev ju asbra jue

2010-03-22 @ 20:10:10

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback