}

Trasig kamera...


Ett urval av bilder jag tagit med min Olympus E-420! Väldigt härliga bilder faktiskt, man blir glad av dem... :)

Fast nu är kameran sönder. Jag har inte kunnat stänga minneskortsluckan sedan förra veckan, så den öppnar sig hela tiden! Och nu står det CARD ERROR så fort man sätter i ett kort.
Jag blir galen, hunden kommer ju snart. Det måste man ju bara ha kort på!!
Vi får väl lämna in kameran på Japan Photo på Måndag, vi har ju försäkring! Och när jag har råd ska jag köpa en Canon, 7D eller 500D... Fast inte om kameran börjar funka felfritt, då ska jag klara mig ett bra tag till! :)
För egentligen är kameran rätt bra, jag blir bara sur när sånt här händer...

Och jag hoppas verkligen man kan få en lånekamera när den är på lagning, annars blir jag sur...
Ni kan nog inte vänta er så många bilder framöver i alla fall, tyvärr... //john

Kommentarer
Postat av: Melinda

Otroligt vackra bilder! :)

2010-04-04 @ 17:29:39
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Josse ♥

Grymt fina bilder! :D

2010-04-04 @ 23:01:55
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback