}

Söndagskväll, nu igen...

Det har verligen kännts som vår idag. Snön är så gott som borta och jag har cyklat, första gången i år!
En härlig vårdag, jag har t.o.m solat en stund. Okej, skitkallt var det, men jag blev lite brunare. Nästan...

Nu har klockan blivit mycket, och vi ska se klart 2012 snart! Den är bara helt grym, verkligen!
Allt om att jorden ska gå under 21 December 2012, känns nästan troligt... Fast innerst inne tror jag inte på det! :)
Själva tanken är ju läskig i alla fall...

Lite fakta om bilden ovan.
Jag tog denna bilden på semestern i somras. Tänkte att det skulle passa med lite Miljöförstöring i bilden. Efter en stund orkade jag inte redigera mer, så 2012 passade in för att göra bilden mer spännande. Bilden har legat o väntat på att bli utlagd sedan i November, så nu fick den äntligen synas här på min fina blogg. Haha! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback