}

Övningsdag...

Tjabba. Igår var det Studie dag hela dan. På kvällen övade vi ca 2 timmar på Artisten inför konserten idag.
Det gick rätt så bra, och vi kommer sätta ännu mer idag. Ikväll gäller det vet ni, "The Big Bang"!
-Och just det, jag har kollat vädret. Det ska regna imorgon på Hovfjället när vi ska åka dit. Kul? Nej...!
Vädret har vart så fint flera månader, och just när det regnar och är 5 plus ska vi åka dit! Jaja, det är imorgon det!

Nu ska jag åka in till Artisten, jag vill inte komma försent! Vi ska öva till kl 14, och konserten börjar kl 19.30 ikväll!
Önska oss lycka till!! :)


Kommentarer
Postat av: Adina

jag såg också det med regnet -.-

2010-03-18 @ 08:09:32
URL: http://aadinalycksjo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej hur mårs?

:)

2010-03-18 @ 21:02:20
URL: http://immaz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback