}

Min sista dag som 13 åring...

Som ni vet så är detta min sista dag som 13 åring, någonsin. Ska bli skönt att 14, låter bättre att säga på nåt sätt!
Och det är den andra gången i mitt liv jag går i skolan på min födelsedag. Förr har det vart studiedag den 29,e! :)
Det ska bli roligt iaf, dock har jag inte önskat mig nåt nästan. New Moon och pengar. Inte så fantasifullt kanske.
Men vi ska ju få vår lilla Elsa snart (om hunden ska heta så), och en bättre present än det kan det inte bli, faktiskt!

14-15 är väl ett ännu större steg, med allt vad det innebär. Straffmyndig, moppe och en massa annat!
Men det längtar jag inte efter, jag vill vara barn så länge jag kan. Och njuta av mina sista timmar som 13 åring.
För imorgon är det varning för FJORTIS!!

-Bilden var till en Svenska uppgift för längesen... Och ni kan vara lugna, jag kommer vara som vanligt imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Johannes Ekberg

Jag kan säga om 14-15 blir ett större steg om en vecka ;D Jag fyller då!

2010-03-28 @ 19:49:56
URL: http://macaronicode.se/
Postat av: Johannes Ekberg

Och du verkar ha klickat i Textfärgen till vit, man ser inte texten om man inte markerar den

2010-03-28 @ 19:52:29
URL: http://macaronicode.se/
Postat av: Jessica

Grattis ! =D

2010-03-29 @ 08:17:27
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Grattis :)

2010-03-29 @ 18:14:52
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback