}

Måndagskväll

Hej! Klockan är 8, och det är måndag. Måndagar är rätt sköna ändå. När de väl är avklarade är det ju bara 4 dagar till på veckan! Fast denna veckan kommer inte att bli så jobbig.
Imorgon ska vi till Konstmuseét slutet av dagen, och på fredag är det bara konsert i Domkyrkan kl 9-12!

Nu har jag just ätit god mat, Köttfärssås m spaghetti! Och jag längtar till"Svenska Hollywoodfruar" som kommer kl 21...
Programmet är inte så bra i sig, men karaktärerna är bara för sköna. På nåt udda vis... :)


Kommentarer
Postat av: lindaaa

nej, den var 20.01! ;p

haha :P



allt bra? :D

2010-03-08 @ 20:26:10
URL: http://lindaaans.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback