}

Lite kort om dagen


Här dök mina händer upp igen... Finns ingen poäng med denna bilden egentligen, men den blev rätt rolig ändå.

Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på skön musik!
Jag är rätt trött nu. Solen skiner in genom fönstret och jag kan höra fåglar utanför.
Detta gör mig verkligen glad, jag var nära på att bli depprimerad av vintermörkret!
Dagen har varit ganska vanlig, vi har haft Engelska prov och övat inför konserten imorgon... Provet gick sådär, hade tränat på fel saker, som vanligt! Man missar mycket när man är sjuk... Eller, så har jag bara inte lyssnat! :)
Vi slutade kl 14.15 idag, och jag åkte hem med Hanna. Hemma cyklade jag och hämtade Elias, och vi tog en tur i skogen. Halt förstås. När vi båda kommit hem fikade vi och såg på Kopps. Den är så rolig. :)

Nu är det bäst att jag pluggar låtarna inför imorgon och äter lite.
Sedan stänger jag av datorn och gör något vettigt, kanske... "You know me!"
Och just det, jag fyller 14 om bara fyra dagar nu. Kommer bli så kul, SÄG GRATTIS I FÖRSKOTT!
//john


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback