}

Jag har fått glasögonen!

Hej! Detta har vart en riktigt kul dag faktiskt! Som sista lektion tränade vi på ett grupparbete om Brott o Straff - Vi ska spela upp vår egen rättegång. Jag tror att vi skrattade mer än vad vi jobbade, men fick mycket gjort ändå! :)

Direkt efter skolan åkte jag till Smart Eyes. Även Nora o Minna följde med... Det kändes väldigt ovant att gå omkring med dem, men jag börjar vänja mig nu. Glasögonen alltså... :D 
Och framför allt, jag ser helt otroligt bra i dem! En ny värld öppnade sig, nästan:)

Skriv gärna en liten kommentar...

Nu blir det plugg resten av kvällen! Har Svenska prov och glosförhör imorgon, och man vill ju ha många rätt.
Sist gick det inte så bra, så jag ska visa dem nu... ha en trevlig kväll! :)
//john

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ser ut som en liten pluggis, skojar bara ;)

2010-03-30 @ 18:28:08
URL: http://onlyjuliaa.blogg.se/
Postat av: Hanna-Louise

Har du lagt in glosorna?

2010-03-30 @ 18:28:16
URL: http://lifeofhannalouise.blogg.se/
Postat av: minna

trodde du sa att du sa att du var ovan att gå runt med mig och nora. :O

2010-03-30 @ 19:29:32
Postat av: Nora

Du passade faktiskt jättebra i glasögon, du kommer vänja dig! Inte vid oss alltså, glasögonen! fast jag vet ju inte, har ju inte glasögon själv....

2010-03-30 @ 21:08:10
Postat av: annika o fredrik

Va snygga glasögon!! Du passar verkligen i dem. Kul och träffas i påsk.

2010-03-30 @ 22:02:13
Postat av: Lisa

Asfina!<3:D

2010-03-31 @ 14:47:53
Postat av: lindaaa ♥

coola brillor! ;)

ny kamera? :P

2010-04-01 @ 16:30:39
URL: http://lindaaans.blogg.se/
Postat av: Melinda

Du har en riktigt fin bloggdesign! :) och skulle du kunna skicka din spotify spellista till mig?

2010-04-04 @ 17:15:45
URL: http://meellee.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback