}

Bidragen ikväll


Äntligen, snart är det snart dags för finalen i Melodifestivalen 2010! Just Melodifestivalen är en av årets höjdpunkter på SVT tycker jag. Dock tycker jag inte att årets finalbidrag är så starka, de blir lite sämre för varje år...

Salem Al Fakir - Keep On Walking
10/10
Darin - You're Out Of My Life 7/10
Eric Saade - Manboy 7/10
Peter Jöback - Hollow 6/10
Andreas Johnson - We Can Work It Out 6/10
Ola - Unstoppable 5/10
Jessica Andersson - I Did It For Love 4/10
Anna Bergendahl - This is my life 4/10
Timoteij - Kom 4/10
Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar 3/10

Sammanfattning: Jag tycker att Salem Al Fakir eller Darin ska vinna. Salem skulle nog ha en rätt så bra chans i ESC, just för att ingen tror det. Inte ens jag... Och det kan ju inte gå så mycket sämre än de senaste åren, så KÖR PÅ SALEM!!

Men jag saknar verkligen Neo - Human Frontier i finalen. Han skulle med all säkerhet kommit långt i ESC!
Jag var helt övertygad om att han skulle komma till final, men det gjorde han inte. Synd...

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

NEJ!!!!

ERIC SAADE SKA JU VINNA! ;)

2010-03-13 @ 21:39:25
URL: http://lindaaans.blogg.se/
Postat av: John

Men det gjorde han inte...

2010-03-13 @ 22:02:31
URL: http://johnfransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna Bergendahl vann Melodifestivalen 2010.

Vad tyckte du om det?

Var hon en värdig vinnare? om inte vem tyckte du skulle vinna?

2010-03-13 @ 22:43:05
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback