}

Favorithundar :)

Valparna har blivit rätt stora nu. Man börjar se hur de kommer att se ut, så otroligt gulliga!!
Det är fyra tikar i kullen, men vi får ju bara en. Men jag tror att jag har hittat en liten favorit. :)

Dessa är mina favoriter. Jag tycker 3,an ser lite busig ut, och det är väldigt gulligt! Och 2,an är söt också.
Angående namnet har vi nog kommit på ett också. Elsa låter gulligt och jag tror det passar hunden. Vad tror ni? :)

Ni förstår nog att jag längtar! Ett år utan hund är långt när man man alltid har haft Samba...
Besök Bernerlyans för all del, här kan ni läsa allt om hundarna... Go natt!


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööööööta :)

2010-03-26 @ 15:45:57
URL: http://immaz.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback