}

Anna Bergendahl vann!

Anna Bergendahl vinnare av Melodifestivalen 2010!
Under hela omröstningen satt jag spännd som en (?) och bet på fingrarna... Jag kände på mig att Salem Al Fakir inte skulle vinna, och det gjorde han inte, tyvärr. Jag blev otroligt besviken när han kom 2,a... Det var så nära!
Startfältet var ju rätt bra! Darin var rätt okej, Eric Saade var rätt okej, och Salem Al Fakir glänser ju som en guldfisk! Hans låt är den bästa jag hört på länge, och jag tröttnar inte på den!

 

Anna sjunger bra, men hennes låt kommer inte sticka ut från nåt annat i ESC. Sverige kommer inte ens till final med denna låten, jag lovar. Och sedan kommer alla säga - Vi skulle skickat Salem istället... JAG ÄR SÅ SUR!


Kommentarer
Postat av: emma

men det tror inte jag ;)

hon är ju jättebra med sin speciella röst, you know :D

2010-03-14 @ 11:01:28
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: Minna

han kom trea :)

2010-03-14 @ 11:45:43
Postat av: John

Salem kom 2,a. Eric kom 3,a.

Dom sa fel i tv först. :)

2010-03-14 @ 13:30:19
URL: http://johnfransson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback