}

29,e Mars. It's my birthday!

Hej!

Detta har vart en helt fullspäckad dag, bloggning har det inte funnits tid till!
Jag blev väckt kl 7 imorse och fick frukost på sängen. Presenterna var 3 filmer, New Moon, Zomibieland o Brüno!
Brüno var lite på skämt, men roligt ändå, haha!! Jag fick en ny sadel till cykeln och 1000 kronor också! :) 
Sedan var det skola, och de sjöng för mig i Bamba... (Skolmatsbespisningen till alla Stockholmare!) Sånt blir man glad av. Efter skolan fick jag snabbt åka hem, och sedan in till Japan Photo. Vi skulle lämna in kameran som ni vet. Och det är så otroligt tråkigt utan den, verkligen! Men den skulle bli klar om 3 veckor, om jag har en väldig tur!

När jag kom hem såg vi New Moon med familjen och bara hade det mysigt. Få njuta lite av födelsedagen... :)
Sedan kom Emma och Julia, vi åt tårta och pratade lite. Vi väntade på Hanna, men hon kunde tyvärr inte komma!

Här kommer lite bilder från idag. Med min gamla kamera, ni får börja vänja er vid lite halvdana bilder...

Mm, god mat! :)

GÄSP...

Kommentarer
Postat av: melinda

Grattis i efterskott! :)

2010-04-04 @ 17:32:35
URL: http://meellee.blogg.sem

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback