}

VEM ÄR JAG MEST LIK?

Haha, godkväll på er. Imorgon ska jag upp tidigt, klassen ska nämligen till Förö! Nu packar jag och lite sånt, och gick in på en rätt kul sida. Provade att kolla vilken kändis jag var mest lik, och vet ni vem det var? Fiona Xie!
Ingen aning vem det är, men jag måste säga att vi är rätt lika. Kolla videon, så ser ni... ;)


Jaja, såhär kul kan man ha. Fast om jag ska orka upp imorgon bitti så är det nog bäst att jag lägger mig nu.
Kameran hänger med imorgon i alla fall, så bilder kommer nån gång fram på eftermiddagen! Hörs då... :)

Kommentarer
Postat av: nelly

ojoj vad lika! hih :D

2010-06-14 @ 12:42:09
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback