}

VÅRKONSERT 2010

Nu är jag hemma från årets Vårkonsert med Brunnsbo Musikklasser! Jag är riktigt nöjd, bästa jag vart med på...
Förra året hade jag svårt att sjunga, men nu när jag halkat in i basstämman har det blivit lättare. Mycket lättare!
Och jag sjöng ett solo också, o jag hade tränat in fel text. Sedan lärde jag mig den rätt bra, men när jag väl skulle sjunga så sjöng jag lite fel. Hoppas inte många märkte det, jag är iaf glad att ha sjungit solo i Konserthuset.

Här har vi början på allt då vi killar sjunger "Längtan till landet". Volymen är lite svag, så skruva upp så ni hör! :)
Och vi börjar sjunga vid 0.40 in på filmen ungefär...
Och ett klipp med killkören. Jag står fyra till höger i början, och sedan femma...


//john

Kommentarer
Postat av: emma

har du ett klipp när du sjunger solo? :D

2010-06-02 @ 14:05:41
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: Klara Skönvall

Den sista videon va fan bäst XD hahah

2010-06-03 @ 07:38:27
URL: http://alienchild.blogg.se/
Postat av: azra

sv; guuud vad segt :/ vilken klass går du i ?

2010-06-03 @ 16:08:33
URL: http://aazrah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback