}

REDOVISNINGEN GICK PERFEKT

Under veckan har jag vart ute och fotat lite extra mycket, framförallt under våra temadagar vi haft med klassen...
Som jag berättat har jag, Nora, Julia och Denice vart i en grupp, och jobbat som bara den. Och igår var det dags att visa upp det inför alla föraldrar o elever. Vi kände ju att inget kunde gå fel!

Men, det gjorde det. Först åkte vi till skolan och kollade så vi kunde spela upp det. Men skolans datorer kunde inte spela upp videoklippet, plus att resten hackade sönder. Så när jag kom hem fick jag låna Hannas dator, och det funkade inte. Provade ytterligare 2, det hackade som bara den, skulle inte vart värt att visa upp det.

Så det blev till att släpa med mig min (stationära) dator, med fyra sladdar, mus och tangentbord. Och det är jag glad att jag gjorde, för allt gick lysande! Och eftersom jag hade datorn med mig kunde jag visa upp gamla filmer från 4,an, vilket var väldigt roligt. Så roligt att se oss alla som riktigt små, kommer knappt ihåg det. ;)

Eftersom fotoprojektet är helt gjort i PowerPoint, så jag kan jag inte visa det. Men jag kan göra en film av det, så ni också får se. Håll ut någon dag, sedan lovar jag att det kommer upp här på bloggen...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback