}

NYA BADSHORTS

Nu känner man att sommarlovet närmar sig. Vi har skolavslutning på Fredag, men imorgon är det bara idrottsdag.
Och nu har vi inga "riktiga" lektioner, utan utvärderar och plockar ihop våra saker mest.

Efter skolan åkte jag och några vänner till Nordstan för att kolla på lite kläder. Framförallt nya badshorts till mig, eftersom de jag har nu går halvvägs till knäna, och är gula med blommor på. Haha, ni kan nog tänka er...
Jag tänkte att det bara var att gå in, hitta ett snyggt par att köpa. Men så lätt var det inte!

Priserna varierar mycket, men jag vill helst inte ha nåt över 300:-. Det är ju bara badshorts...
Här kommer några snygga, men som sagt, en del har jag inte råd med. Men de är snygga!

Billabong - 500 kr


Warp - 199 kr


Adidas - 249 kr


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback