}

MASSOR MED KLÄDER


Idag har jag vart o shoppat. För ett årsedan skulle jag mycket hellre vart på Siba, OnOff, Elgiganten eller Expert,
men så är det inte alls längre. Jag tycker t.o.m att det är ritkigt kul att kolla på kläder! Hmm, vad gick snett??

Jag har aldrig riktigt gillat HM, men så kollade jag in hemsidan. Mycket som finns där finns inte i butiken,
nästan allt är slut, och det är synd. Men eftersom alla mina T-shirtar är storlek 148, och jag bara växer ifrån allt, så kändes det behövligt att köpa nytt. Och nöjd blev jag också! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Shit! Jag måste snabbt till H&M och köpa den där snygga bananen för 2 spänn asså! :O Love! <33

2010-06-28 @ 20:25:53
URL: http://nalleglugg.blogg.se/
Postat av: Sigge

Seriöst 148? Jag är ju typ 13 och har herrstorlek Small :O. 170 är för litet för mig :O. Hur lång är du egentligen? O.o

2010-07-19 @ 20:29:31

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback