}

FOTOPLANERING MED NORA, JULIA & DENICE






Tjabba tjena allihop! Idag var den andra av de tre temadagarna i skolan. Dagen började med att vi hade en guidad tur på Sjöfartsmuseet, och sedan skulle alla åka till skolan o jobba med projekten. Fast jag, Nora, Julia o Denice som jobbar med Power-pointen hos mig, åkte o köpte baguetter och åkte hem till mig och jobbade istället!
Vi började jobba vid 12.30, och de gick lite efter 15. Fick en del viktiga saker gjorda.

Men eftersom jag har hand om layouten och att lägga in alla bilder, så har jag suttit här sedan klockan 16, väldigt länge alltså. Men jag vill verkligen att det ska bli riktigt bra , vårt mål i alla fall. Vi får se...
Den som jobbat bäst får tre bibiljetter av Annika, och det är det värt att kämpa lite för, faktiskt! ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback