}

MÅNDAG 10-06-21


Tjenare allesammans! Dagarna går fort nu känns det som, kanske för att jag sov till klockan 12 idag. Hmm...?
Nog bäst att jag skärper till mig. I alla fall, idag åkte jag, Elias, mamma och Elsa till Gunnebo slott.
På vägen skulle vi köpa badshorts, men alla storlekar var för stora runt midjan, t.o.m XS! Men tillslut hittade jag ett par på rea för bara 50 spänn. Allt annat kostade 300 eller mer, så det var det lätt värt. De jag har på bilden...

Sedan stannade vi vid Gunnebo, och jag tog årets första dopp i sjön. Därefter gick vi bort mot slottet där vi fikade och solade. Elsa verkade trivas också, hon fick springa av sig massor. Fast bada vågade hon inte riktigt. 
Som ni ser blev det mobilbilder, orkade inte ta med systemaren. Tar med den till havet imorgon istället! :)

Sov så sött// john


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback