}

STRANDGÅRDEN 27-29/7

Det har vart riktigt sköna dagar på Strandgården. Bilder kommer här! 


När vi kom dit checkade vi in på rummet, och sedan blev det bad och solande. På kvällen åkte vi till mormor och blev bjudna på Pizza. När vi kommit tillbaks blev det en lång promenad med Elsa på stranden...

Dag 2 var lika varm. De andra gick upp rätt tidigt, men jag vid 11 nån gång. Då gick vi ner till stranden o solade och badade. Vi träffade många vi kände från Göteborg där! ;)

På kvällen åkte vi till Tylösand. Det blåste mycket, och det verkade Elsa gilla!


Kommentarer
Postat av: angelina

Det är DAGENSBLOGG på min blogg, var gärna med/ kram Angelina :)

2010-07-31 @ 12:55:36
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback