}

SÖNDAGEN PÅ ORUST


Freddan körde båten, fast Elsa var svår att få med! ;)

När vi stannat för att bada och sola på en liten strand, tog vi en omväg hem. På vägen blev vädret bara sämre och sämre, så efter 30 min frös jag rejält. Det har jag inte gjort på länge, hehe!

Dags för kvällsmat på uteplatsen. Gott!

Detta var då bilderna från den första dagen vid kusinernas sommarstuga.
Vädret var bra under dagen, fast det började molna till under kvällen. Tur att en dag blev fin!
Vi tog med vår stora vattenmelon på 10 kg, som vi åt direkt när vi kom dit. Sedan gick vi ner mot hamnen där vi åkte iväg med motorbåten. Vi åkte till en ö med en liten strand, samma som förra året.

På kvällen gick Ondskan på tv, och det såg vi på. Vet inte hur många gånger jag sett den filmen, men den är väldigt bra. Bland de bättre svenska filmerna jag vet. Sen gick vi o la oss, jag var riktigt trött då! ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback