}

SÅHÄR BLEV DET




Detta är resultatet av allt jobb med rummet. Som bara började igår, och i stort sett var klart då!
Idag åkte vi till IKEA igen för att köpa två hyllor med lampor under och ett ben som fattades till skrivbordet.

Det nya på rummet är Skrivbordet, Lampan på golvet, Lampan på skrivbordet, Bruna överkastet på sängen och lådan under skrivbordet. -Bara den tog 1.30 min att snickra ihop!

Hyllorna vi köpte idag har inte kommit upp än, men jag ska fixa dem på Fredag när vi är hemma från Halmstad!
Rummet känns verkligen mycket mysigare och rymligare än innan

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt. det bruna overkastet tror jag har :)

2010-07-27 @ 14:06:19
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback